• 0Shopping Cart
Žmogaus studijų centras
  • Mokymai
    • Vidiniai mokymai
    • Atviri mokymai
    • Kursai pedagogams
  • Tyrimai
    • Organizacijų tyrimai
    • Slapto kliento tyrimas
    • Rinkos tyrimai
    • Asmenų tyrimai
    • Kiti tyrimai
  • Atrankos
  • Konsultavimas
  • Konferencijų centras
  • Apie mus
    • Mūsų darbai
    • Konsultantai
    • Karjera
    • Kontaktai
  • Menu

Vadovo gidas. Baziniai sėkmės principai

€230.00

Lavinti pradedančiųjų (naujai paskirtų) viduriniosios grandies vadovų vadybines ir lyderystės kompetencijas, stiprinti jų bendravimo su darbuotojais gebėjimus, siekiant, kad jie gebėtų užtikrinti darbuotojų veiklos kryptingumą, įsitraukimą, motyvaciją ir taip prisidėtų prie organizacijos tikslų  įgyvendinimo.

Kategorija: Uncategorized Žymos: atviri mokymai, seminaras
  • Aprašymas

Aprašymas

Vadovo gidas. Baziniai sėkmės principai

Tikslai

Lavinti pradedančiųjų (naujai paskirtų) viduriniosios grandies vadovų vadybines ir lyderystės kompetencijas, stiprinti jų bendravimo su darbuotojais gebėjimus, siekiant, kad jie gebėtų užtikrinti darbuotojų veiklos kryptingumą, įsitraukimą, motyvaciją ir taip prisidėtų prie organizacijos tikslų  įgyvendinimo.

Pagrindinės temos

1.Pagrindiniai vadovo iššūkiai ir atsakomybės šiuolaikinėje organizacijoje.

  • Vadovas šiuolaikinėje organizacijoje: nauji reikalavimai.
  • Kaip vadovas gali sukurti motyvuojančią darbo aplinką (12 laiptelių link darbuotojų įsitraukimo, Gallup tyrimas).

2. Vadovavimas: darbuotojų sutelkimas dirbti kokybiškai ir siekti rezultatų.

     2.1.Kaip užtikrinti darbuotojų įsipareigojimą siekti tikslų:

  • Kokie yra teisingai apibrėžtų tikslų, užduočių kriterijai?
  • Kai suderinti vadovo ir darbuotojo lūkesčius dėl darbo kokybės ir rezultatų?

     2.2. Kaip įgalinti darbuotojus:

  • Kaip vadovas gali padėti darbuotojui pasiekti iškeltus tikslus?
  • Kaip žinoti, kada pagalba yra tikrai reikalinga, o kada manipuliuojama?

     2.3. Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį ir paskatinti darbuotojo tobulėjimą:

  • Kaip paskatinti darbuotoją savikritiškai ir teisingai įvertinti savo pasiekimus ir kompetenciją?
  • Kaip įtaigiai ir korektiškai darbuotojui pristatyti grįžtamąjį ryšį, kaip įveikti jo gynybines reakcijas? Elgesio argumentų galia.
  • Kaip išsiaiškinti kliūtis, kilusias siekiant tikslų, bei neefektyvios veiklos priežastis?

Panašūs produktai

  • Klientų aptarnavimo kokybės vadyba

    €205.70
    Į krepšelį Show Details
  • Kaip tvarkytis su vaikų „ožiukais“: praktinė psichologija tėvams

    €25.00
    Į krepšelį Show Details
  • „Aš emocijų valgytojas“

    €29.00
    Į krepšelį Show Details
  • atviri mokymai atviras seminaras mokymai vadovams

    Atkaklus elgesys

    €170.00
    Į krepšelį Show Details


Žmogaus studijų centras,Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius 
Tel.: (8 5) 262 67 63, el.paštas: office@humanstudy.lt

Žemėlapis


Parašykite





 

Žmogaus studijų centras

© Copyright www.humanstudy.lt - Enfold Theme by Kriesi
Emocinio intelekto ugdytojų mokyklose rengimo programa Klientų aptarnavimo kokybės vadyba
Scroll to top