Aprašymas
Vadovo gidas. Baziniai sėkmės principai
Tikslai
Lavinti pradedančiųjų (naujai paskirtų) viduriniosios grandies vadovų vadybines ir lyderystės kompetencijas, stiprinti jų bendravimo su darbuotojais gebėjimus, siekiant, kad jie gebėtų užtikrinti darbuotojų veiklos kryptingumą, įsitraukimą, motyvaciją ir taip prisidėtų prie organizacijos tikslų įgyvendinimo.
Pagrindinės temos
1.Pagrindiniai vadovo iššūkiai ir atsakomybės šiuolaikinėje organizacijoje.
- Vadovas šiuolaikinėje organizacijoje: nauji reikalavimai.
- Kaip vadovas gali sukurti motyvuojančią darbo aplinką (12 laiptelių link darbuotojų įsitraukimo, Gallup tyrimas).
2. Vadovavimas: darbuotojų sutelkimas dirbti kokybiškai ir siekti rezultatų.
2.1.Kaip užtikrinti darbuotojų įsipareigojimą siekti tikslų:
- Kokie yra teisingai apibrėžtų tikslų, užduočių kriterijai?
- Kai suderinti vadovo ir darbuotojo lūkesčius dėl darbo kokybės ir rezultatų?
2.2. Kaip įgalinti darbuotojus:
- Kaip vadovas gali padėti darbuotojui pasiekti iškeltus tikslus?
- Kaip žinoti, kada pagalba yra tikrai reikalinga, o kada manipuliuojama?
2.3. Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį ir paskatinti darbuotojo tobulėjimą:
- Kaip paskatinti darbuotoją savikritiškai ir teisingai įvertinti savo pasiekimus ir kompetenciją?
- Kaip įtaigiai ir korektiškai darbuotojui pristatyti grįžtamąjį ryšį, kaip įveikti jo gynybines reakcijas? Elgesio argumentų galia.
- Kaip išsiaiškinti kliūtis, kilusias siekiant tikslų, bei neefektyvios veiklos priežastis?