• 0Shopping Cart
Žmogaus studijų centras
  • Mokymai
    • Vidiniai mokymai
    • Atviri mokymai
    • Kursai pedagogams
  • Tyrimai
    • Organizacijų tyrimai
    • Slapto kliento tyrimas
    • Rinkos tyrimai
    • Asmenų tyrimai
    • Kiti tyrimai
  • Atrankos
  • Konsultavimas
  • Konferencijų centras
  • Apie mus
    • Mūsų darbai
    • Konsultantai
    • Karjera
    • Kontaktai
  • Menu

Emocinio intelekto ugdytojų mokyklose rengimo programa

€1,250.00

Kam skirta:

Mokytojams bei švietimo srities specialistams, kurie:

  • nori lavinti savo emocinį intelektą, kad sugebėtų geriau pažinti, suprasti ir kontroliuoti savo emocines reakcijas;
  • nori išmokti geriau suprasti mokinių emocijas, jų priežastis ir pasirinkti tinkamą bendravimo su mokiniais būdą kasdieninėse situacijose (pamokų ar popamokinės veiklos metu) – kai jie nevaldo pykčio, kai pavydas griauna santykius su bendramoksliais, kai pernelyg stipriai jaudinasi, drovisi ar bijo suklysti;
  • nori padėti mokiniams ugdyti jų emocinį intelektą.

 

Kategorija: Uncategorized Žymos: atviri mokymai, seminaras
  • Aprašymas

Aprašymas

 

Programos moduliai:

Įvadas į emocinį intelektą (EI) ir savęs pažinimas:

  1. Emocijų pažinimo ir savikontrolės aspektai. Keturi EI lavinimo etapai: pažinimas, poveikis, priežasčių supratimas, koregavimas. Individualios dalyvių EI lavinimo programos sudarymas (8 akad. val.).
  2. Kognityvinės emocijų priežastys (G. Kelly, A. Ellis, D. Burns) ir jų supratimas. Kaip jos veikia pedagogo būseną ir pasirinkimus. Emocijų koregavimas ir savikontrolė: giluminiai bei situaciniai įveikos būdai (8 akad. val.).
  3. Giluminių sąlyginių įsitikinimų poveikis asmens emocinei sistemai ir jų koregavimas (4 akad. val.).
  4. Individualus ir grupinis praktinis dalyvių darbas su savo emocijomis (4 akad.val.).

Mokytojų darbas su vaikų  emocijomis kasdieninėse situacijose. Vaikų EI lavinimas:

  1. Mokinių pykčio ir už jų slypinčių priežasčių atpažinimas. Ką daryti, kai mokinys dažnai pyksta? Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos pykčio valdymo mokymosi priemonės ir būdai, jų integravimas į dalykinį ugdymą (4 akad. val.).
  2. Ką daryti, kai mokinys pernelyg drovus. Priežastys. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos drovumo mažinimo mokymosi priemonės ir būdai, jų integravimas į dalykinį ugdymą (4 akad. val.).
  3. Ką daryti, kai mokinys pernelyg bijo suklysti. Priežastys. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos baimės suklysti įveikos mokymosi priemonės ir būdai, jų integravimas į dalykinį ugdymą (4 akad. val.).
  4. Ką daryti, kai mokinys pernelyg jaudinasi. Priežastys. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos jaudulio mažinimo mokymosi priemonės ir būdai, jų integravimas į dalykinį ugdymą (4 akad. val.).
  5. Mokinių pavydo ir už jo slypinčių priežasčių atpažinimas. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos pavydo įveikos mokymosi priemonės ir būdai (4 akad. val.).
  6. Mokinių prislėgta nuotaika už jos slypinčių priežasčių atpažinimas. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos liūdesio įveikos priemonės ir būdai (4 akad. val.).
  7. Dalyvių individualus ir grupinis praktinis darbas su mokinių Supervizijos. Atvejų analizė (8 akad. val.).

 

Mokymų trukmė: Numatomos 14 sesijų po 4 akad. val.

Mokymai vyks: 2018  m. spalio -2019 m. sausio mėn. „Žmogaus studijų centre“, adresu – Trakų g. 8 korp. 2a, Vilnius.

 

Panašūs produktai

  • Klientų aptarnavimo kokybės vadyba

    €205.70
    Į krepšelį Show Details
  • Patyriminė grupė

    €400.00
    Į krepšelį Show Details
  • Kaip tvarkytis su vaikų „ožiukais“: praktinė psichologija tėvams

    €25.00
    Į krepšelį Show Details
  • Klientų aptarnavimo mokymai: „Kaip piktą klientą paversti lojaliu?“

    €170.00
    Į krepšelį Show Details


Žmogaus studijų centras,Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius 
Tel.: (8 5) 262 67 63, el.paštas: office@humanstudy.lt

Žemėlapis


Parašykite





 

Žmogaus studijų centras

© Copyright www.humanstudy.lt - Enfold Theme by Kriesi
Kaip tvarkytis su vaikų „ožiukais“: praktinė psichologija tėvams Vadovo gidas. Baziniai sėkmės principai
Scroll to top