Klientų aptarnavimo mokymai: „Kaip piktą klientą paversti lojaliu?“
€170.00
Klientų aptarnavimas, tai ne tik malonus pasisveikinimas ir šypsena veide, tai sudėtingas procesas, kurio metu siekiame sukurti unikalų kliento patyrimą, leidžianti klientui besąlygiškai pasitikėti organizacija ir rekomenduoti ją kitiems.
Kaip tai padaryti, kai tavo klientas – piktas, įtūžęs ir nepatenkintas? Tipiškai, tokiu bijoma, vengiama, besąlygiškai atsiprašoma, kas tik dar labiau didina įtampą ir konfliktą. Tuo tarpu pasaulinė statistika rodo, kad patys lojaliausi organizacijos klientai yra ne tie, su kuriais niekada neįvyko konfliktas, bet tie, su kuriais konfliktines situacijas pavyko sėkmingai suvaldyti.
Šių mokymų pagrindinis tikslas – klientus aptarnaujantiems specialistams suteikti praktinių įvairių konfliktinių situacijų valdymo įgūdžių.