• 0Shopping Cart
Žmogaus studijų centras
  • Mokymai
    • Vidiniai mokymai
    • Atviri mokymai
    • Kursai pedagogams
  • Tyrimai
    • Organizacijų tyrimai
    • Slapto kliento tyrimas
    • Rinkos tyrimai
    • Asmenų tyrimai
    • Kiti tyrimai
  • Atrankos
  • Konsultavimas
  • Konferencijų centras
  • ES parama
  • Paslaugos
  • Apie mus
    • Mūsų darbai
    • Konsultantai
    • Karjera
    • Kontaktai
  • Menu Menu

Emocinio intelekto ugdytojų mokyklose rengimo programa

Kam skirta:

Mokytojams bei švietimo srities specialistams, kurie:

  • nori lavinti savo emocinį intelektą, kad sugebėtų geriau pažinti, suprasti ir kontroliuoti savo emocines reakcijas;
  • nori išmokti geriau suprasti mokinių emocijas, jų priežastis ir pasirinkti tinkamą bendravimo su mokiniais būdą kasdieninėse situacijose (pamokų ar popamokinės veiklos metu) – kai jie nevaldo pykčio, kai pavydas griauna santykius su bendramoksliais, kai pernelyg stipriai jaudinasi, drovisi ar bijo suklysti;
  • nori padėti mokiniams ugdyti jų emocinį intelektą.

Programos moduliai:

Įvadas į emocinį intelektą (EI) ir savęs pažinimas:

  1. Emocijų pažinimo ir savikontrolės aspektai. Keturi EI lavinimo etapai: pažinimas, poveikis, priežasčių supratimas, koregavimas. Individualios dalyvių EI lavinimo programos sudarymas (8 akad. val.).
  2. Kognityvinės emocijų priežastys (G. Kelly, A. Ellis, D. Burns) ir jų supratimas. Kaip jos veikia pedagogo būseną ir pasirinkimus. Emocijų koregavimas ir savikontrolė: giluminiai bei situaciniai įveikos būdai (8 akad. val.).
  3. Giluminių sąlyginių įsitikinimų poveikis asmens emocinei sistemai ir jų koregavimas (4 akad. val.).
  4. Individualus ir grupinis praktinis dalyvių darbas su savo emocijomis (4 akad.val.).

Mokytojų darbas su vaikų  emocijomis kasdieninėse situacijose. Vaikų EI lavinimas:

  1. Mokinių pykčio ir už jų slypinčių priežasčių atpažinimas. Ką daryti, kai mokinys dažnai pyksta? Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos pykčio valdymo mokymosi priemonės ir būdai, jų integravimas į dalykinį ugdymą (4 akad. val.).
  2. Ką daryti, kai mokinys pernelyg drovus. Priežastys. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos drovumo mažinimo mokymosi priemonės ir būdai, jų integravimas į dalykinį ugdymą (4 akad. val.).
  3. Ką daryti, kai mokinys pernelyg bijo suklysti. Priežastys. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos baimės suklysti įveikos mokymosi priemonės ir būdai, jų integravimas į dalykinį ugdymą (4 akad. val.).
  4. Ką daryti, kai mokinys pernelyg jaudinasi. Priežastys. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos jaudulio mažinimo mokymosi priemonės ir būdai, jų integravimas į dalykinį ugdymą (4 akad. val.).
  5. Mokinių pavydo ir už jo slypinčių priežasčių atpažinimas. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos pavydo įveikos mokymosi priemonės ir būdai (4 akad. val.).
  6. Mokinių prislėgta nuotaika už jos slypinčių priežasčių atpažinimas. Individualios ir grupinio poveikio priemonės. Rekomenduojamos liūdesio įveikos priemonės ir būdai (4 akad. val.).
  7. Dalyvių individualus ir grupinis praktinis darbas su mokinių Supervizijos. Atvejų analizė (8 akad. val.).

Mokymų programos įgyvendinimas:

Priėmimas:

Į programą priimami mokyklų ir kitų įstaigų pedagogai, socialiniai pedagogai, mokyklų psichologai

Mokymų programos apimtis:

Bendra mokymų programos apimtis – 56 ak. val. kontaktinio darbo, 5 ECTS.

Mokymų metodika, sertifikavimas

Mokymų metodika:

Mokymų programa įgyvendinama taikant unikalią mokymų metodiką TPI® (Teorija, Praktika, Instrumentai). Ši metodika efektyviai perteikia teorines žinias, jas integruoja į dalyvių patyrimą bei suteikia praktinių veiklos instrumentų.

Mokymų programos metu dalyviai bus išmokyti dirbti su Amerikos psichologų asociacijos (APA) rekomenduojamomis vaikų emocinio intelekto ugdymo metodikomis ir Žmogaus studijų centro parengtais metodais.

Dalyviams nemokamai teikiama metodinė mokymų medžiaga.

Sertifikavimas

Mokymų programos dalyviai, išklausę ne mažiau kaip 80 proc. mokymų programos ir atsiskaitę už praktinius darbus, gauna vaikų emocinio intelekto ugdytojo sertifikatą.

Jį išduoda Lietuvos taikomosios psichologijos asociacija ir Žmogaus studijų centras.

Mokymų programos dėstytojai

Doc. dr. Gintaras Chomentauskas
Dr. Edita Dereškevičiūtė
Doc. dr. Tomas Butvilas
Justinas Burokas
Inga Bazilevičienė
Kiti vaikų ugdymo srityje besispecializuojantys psichologai

Kaina, vieta ir laikas

Kaina: 1250 EUR dalyviui
Esant daugiau nei 2 dalyviams iš vienos įstaigos, taikomos nuolaidos

(Į kainą įskaičiuota: mokymai, išsami metodinė medžiaga, kavos pertraukėlės, baigimo pažymėjimai).


Mokymai vyks: susidarius grupei informuosime apie mokymų datą. Numatomos 14 sesijų po 4 ak. val.


UŽSAKYTI

    Žmogaus studijų centras,Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius  Tel.: +370 5 262 67 63, el.paštas: office@humanstudy.lt

    Žemėlapis

    Parašykite

       

      Žmogaus studijų centras

      © Copyright www.humanstudy.lt - Enfold Theme by Kriesi
      Kaip išvengti “perdegimo” pedagogo darbe?„Ačiū, kad pasakei“ – grįžtamojo ryšio patyrimas
      Scroll to top