• 0Shopping Cart
Žmogaus studijų centras
  • Mokymai
    • Vidiniai mokymai
    • Atviri mokymai
    • Kursai pedagogams
  • Tyrimai
    • Organizacijų tyrimai
    • Slapto kliento tyrimas
    • Rinkos tyrimai
    • Asmenų tyrimai
    • Kiti tyrimai
  • Atrankos
  • Konsultavimas
  • Konferencijų centras
  • ES parama
  • Paslaugos
  • Apie mus
    • Mūsų darbai
    • Konsultantai
    • Karjera
    • Kontaktai
  • Menu Menu

2018-03-22

Kodėl lietuviai nesijaučia laimingi? Kalti juodi akiniai

Kaip parodė Žmogaus studijų centro kartu su partneriais kasmet nuo 2008 metų atliekamas psichologinio klimato ir žmonių jausenos tyrimas, lietuvių laimės jausmas yra padidėjęs lyginant su anktesniais metais. 2017 metų pabaigoje save laimingais laikė 69 proc. apklaustųjų – tai yra 5 proc. daugiau lyginant su 2016 metais. Analizuojant tyrimo rezultatus pastebimos nevienareikšmiškos individo laimės jausmo ir šalies ekonominės padėties sąsajos. Taip pat tyrimas atskleidžia, kad visgi lietuviai  yra linkę skeptiškai vertinti šalies ekonominę ir politinę padėtį. Tik 9 proc. tiriamųjų atsakė, jog ekonominė situacija Lietuvoje pasikeitė į gerąją pusę. Tokią situaciją Žmogaus studijų centro prezidentas dr. Gintaras Chomentauskas vadina juodų akinių reiškiniu. Anot dr. Gintaro Chomentausko, net jei ekonominė situacija akivaizdžiai gerėja, lietuviai yra linkę ją vertinti kaip blogą ar net blogėjančią.

Daugiau skaitykite Lietuvos Rytas ir 15 min.

Kitos naujienos

Psichologijos studijos

2025 April 2/by admin

Mitybos psichologija

2025 January 23/by admin

Kaip susikurti džiaugsmo jausmą

2025 January 6/by admin

Daugiau

Jums gali būti įdomu

Intelekto ir asmenybės testai

Psichologija TAU

Psichologijos akademija

Daugiau

Žmogaus studijų centras,Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius  Tel.: +370 5 262 67 63, el.paštas: office@humanstudy.lt

Žemėlapis

Parašykite

     

    Žmogaus studijų centras

    © Copyright www.humanstudy.lt - Enfold Theme by Kriesi
    Kviečiame skaityti naujausią “Psichologija Tau” žurnalą!Sėkmingai įgyvendintas klientų aptarnavimo kokybės tyrimas
    Scroll to top