RINKOS TYRIMAI
„Focus“ grupės
„Focus“ („Fokus“) grupės tikslas – įvertinti tam tikros tikslinės grupės dalyvių emocines ir kognityvines reakcijas į produktą, reklamą, situaciją ar problemą.
Kaip atliekama?
Tikslinė grupė (focus group) įgyvendinama skatinant grupinę diskusiją tarp dalyvių. Jos metu kuriama kūrybiška atmosfera, siekiant sulaukti kuo įvairesnių dalyvių reakcijų ir požiūrių, kurie vėliau gali būti panaudoti sprendžiant problemas ar pristatant produktus.
Su „focus” grupe dirba ir ją veda profesionalus psichologas – ekspertas. Optimalus grupės narių skaičius – 8–10 asmenų.
Rezultatas
Įgyvendinus „focus” grupę yra parengiama išsami ataskaita raštu su pagrindiniais rezultatais ir ekspertų rekomendacijomis.
„Focus” („Fokus”) grupės organizuojamos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Giluminis interviu
Giluminio interviu tikslas – sužinoti respondentų nuomonę, nuostatas ar vertinimus tam tikro objekto (produkto, paslaugos, problemos, proceso, reklaminio vaizdinio ir pan.) atžvilgiu.
Kaip atliekama?
Giluminis interviu įgyvendinamas atliekant individualius pokalbius su asmenimis. Paprastai apklausiama 50–70 tikslinės grupės (focus group) atstovų.
Rezultatas
Atlikus giluminį interviu, pateikiama ataskaita raštu su pagrindiniais rezultatais, išvadomis ir ekspertinėmis rekomendacijomis.
Giluminis interviu atliekamas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Semantinis diferencialas
Semantinis diferencialas – tai psichologinis kokybinis rinkos tyrimas, kuriuo siekiama įvertinti vartotojų nuostatas tiriamo produkto ar paslaugos atžvilgiu.
Kaip atliekama?
Tyrimo metu asmenų prašoma įvertinti jiems pateiktą vaizdinę stimulinę medžiagą ar produktus, naudojant psichologinį semantinio diferencialo metodą. Tiriamieji vertina keletą produktų ir taip sudaro galimybę įvertinti jų poveikį vartotojui trimis aspektais: vertė, jėga ir aktyvumas.
Rezultatas
Atlikus semantinio diferencialo tyrimą, pateikiama ataskaita raštu su pagrindiniais rezultatais, išvadomis ir ekspertinėmis rekomendacijomis.
Semantinio diferencialo tyrimo paslauga teikiama Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Kiekybiniai rinkos tyrimai
Atliekame tikslinių grupių apklausas tiesiogiai, telefonu arba internetu.
Kiekybiniai rinkos tyrimai atliekami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Populiariausi
Jums gali būti įdomu
Žmogaus studijų centras,Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius Tel.: (8 5) 262 67 63, el.paštas: office@humanstudy.lt