ĮGYVENDINTI PROJEKTAI
2023 m.
- 2023 m. plačiau atveria duris nuo 2018 m. veikianti inovacija – Virtualios realybės streso klinika. Joje žmonės mokomi atsipalaiduoti naudojantis virtualios realybės akiniais, dirbtinio intelekto pagalba suderinant meditatyvinius streso valdymo metodus ir betarpišką grįžtamąjį ryšį apie kūno atsakus (kvėpavimo dažnį, širdies ritmą, odos reakcijas ir kt.) relaksacijos metu.
- 2023 m. sėkmingai tęsėme ilgametį bendradarbiavimą su SEB banku tobulindami naujų ir patyrusių vadovų kompetencijas.
- 2023 m. sėkmingai tęsėme Deologistics vadovų komandos mokymus.
- 2022 m. – 2023 m. sėkmingai įgyvendinome Roquette Amilina, AB aukščiausio lygio vadovų vadovavimo ir lyderystės ugdymo programą.
- 2023 m. sėkmingai tęsėme 2022 m. pradėtus ADB „Gjensidige“ darbuotojų emocinės gerovės stiprinimo mokymus.
- 2023 m. parengėme ADB „Gjensidige“ darbuotojų profesinių kompetencijų aprašus ir su profesinėmis kompetencijomis susietą karjeros valdymo modelį.
- 2023 m. toliau tęsiame bendradarbiavimą su GP Transco teikiant individualių konsultacijų darbuotojams paslaugas.
- 2003 m. bendradarbiaudami su Toyota Baltic bei partneriais Estijoje Change Managment, toliau sėkmingai įgyvendiname Toyota atstovybių Lietuvoje darbuotojų klientų aptarnavimo, pardavimų, komunikacijos, derybų, konfliktų valdymo įgūdžių ugdymo programas.
- 2023 m. toliau sėkmingai įgyvendiname mokymus Ignitis grupės pradedantiesiams vadovams “Augančių lyderių lyga”.
- 2023 m. Vytauto Didžiojo universitetui parengėme ir sėkmingai įgyvendinome Modulinę mokymų programą akademiniams darbuotojams. Pagal ją apmokėme Vytauto Didžiojo universiteto vieno iš fakultetų administracijos darbuotojus ir dėstytojus.
- 2023 m. sėkmingai tęsėme bendradarbiavimą su Nacionaline mokėjimo agentūra tobulindami darbuotojų bendravimo su klientais kompetencijas.
- 2023 m. sėkmingai įgyvendinome VIATRIS aukščiausio lygio vadovų lyderystės ugdymo programą.
- 2023 m. sėkmingai tęsėme bendradarbiavimą su Švietimo mainų paramos fondu tobulindami darbuotojų bendradarbiavimo kompetenciją.
- 2023 m. parengėme kultūros sektoriaus (archyvų, bibliotekų, muziejų, kultūros centrų) darbuotojų bendrųjų, vadybinių ir profesinių kompetencijų aprašus Lietuvos nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai įgyvendinant Lietuvos Respublikos ir ES fondų lėšomis finansuojamą projektą „Kultūros sektoriaus bendrųjų, vadybinių ir profesinių kompetencijų tobulinimas“.
- 2022 – 2023 m. Lietuvos Respublikos generalinei prokuratūrai įgyvendinant Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo (EEA Grants) projektą „Modernios ir atviros prokuratūros kūrimas Lietuvos Respublikoje“ parengėme Asmenų aptarnavimo Lietuvos Respublikos prokuratūroje standartą, Pavyzdinį asmenų aptarnavimo kokybės stebėsenos ir vertinimo tvarkos aprašą.
- 2023 m. toliau tęsėme bendradarbiavimą su Lietuvos Respublikos generaline prokuratūra tobulindami darbuotojų ir vadovų komunikacijos, vadybos ir lyderystės kompetencijas.
2022 m.
- 2022 m. sėkmingai įgyvendinome tęstinį Lietuvos Policijos vadovų ugdymo projektą, kuriuo metu emocinio intelekto, lyderystės, komandos, pokyčių valdymo ir kitų vadovavimo įgūdžių buvo apmokyta virš 100 įvairaus rango Lietuvos Policijos vadovų. Kiekvienam vadovui buvo skirta virš 60 ugdymo valandų. Projektas buvo finansuojamas Lietuvos Respublikos ir ES fondų lėšomis.
- 2022 m. toliau tęsiame bendradarbiavimą su Valstybės kontrole stiprinant jų vadovų vadovavimo ir komandos valdymo įgūdžius.
- 2022 m. sėkmingai atlikome EPSO-G grupės kultūros tyrimą, kurio metu buvo atliktas visų EPSO-G grupei priklausančių organizacijų vertinimas, pateiktos išvados ir rekomendacijos dėl reikalingų kultūros pokyčių, siekiant toliau didinti organizacijų veiklos efektyvumą.
- 2022 m. toliau tęsiame bendradarbiavimą su GP Transco teikiant individualių konsultacijų darbuotojams paslaugas.
- 2022 m. sėkmingai įgyvendinome Augančių lyderių ruošimo programą Ignitis grupėje. Įgyvendinant programą vadovavimo įgūdžių stiprinimo mokymuose dalyvavimo virš 50 Ignitis grupės jaunųjų talentų.
- 2002 m. bendradarbiaudami su Toyota Baltic bei partneriais Estijoje Change Managment, Lietuvoje toliau sėkmingai įgyvendiname Toyota atstovybių darbuotojų klientų aptarnavimo, pardavimų, komunikacijos, derybų, konfliktų valdymo įgūdžių ugdymo programas.
- 2022 m. toliau sėkmingai įgyvendiname Roquette Amilina, AB aukščiausio lygio vadovų vadovavimo ir lyderystės ugdymo programą.
- 2022 m. sėkmingai įgyvendinome Ignitis grupės darbuotojų konfliktų valdymo kompetencijų stiprinimo programą, kurios metu efektyvaus konfliktų valdymo mokymuose dalyvavo virš 100 įvairaus lygio Ignitis grupės darbuotojų.
- 2022 m. Swedbank, AB parengėme unikalią bankui skirtą Bendravimo su klientais programą pagal kurią buvo apmokyta daugiau nei 200 tiesiogiai klientus aptarnaujančių Swedbank darbuotojų.
- 2022 m. sėkmingai įgyvendinome orientacijos į klientus stiprinimo projektą Ignitis, UAB. Projekto metu virš 150 Ignitis darbuotojų dalyvavo Orientacijos į klientus mokymuose, taip pat, buvo parengta orientacijos į klientos stiprinimo video medžiaga.
- 2022 m. sėkmingai įgyvendinome Cgates, UAB Organizacijos klimato tyrimą. Tyrime dalyvavo 280 darbuotojų.
- 2022 m. sėkmingai įgyvendinome asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo (“slapto kliento”) tyrimą Nacionalinėje mokėjimo agetūroje prie Žemės ūkio ministerijos (NMA). Tyrimo metu buvo įvertinta asmenų aptarnavimo kokybė vienuolykoje NMA padalinių visoje Lietuvoje, pateiktos išvados ir rekomendacijos dėl asmenų aptarnavimo kokybės gerinimo.
- 2021 m. – 2022 m. sėkmingai įgyvendinome tęstinę Valstybės įmonės Registrų centras Metinę vadovų ugdymo programą, kurią sudarė vadovų kompetencijų 360 laipsnių vertinimo tyrimas, grupiniai mokymai ir individualios konsultavimo (coaching) sesijos. Mokymų metu dalyviai – Registrų centro viduriniosios grandies vadovai – sukūrė ir įgyvendino projektus, realiai prisidėjusius prie organizacijos veiklos efektyvumo gerinimo.
- 2021-2022 m. sėkmingai įgyvendinome Viešosios įstaigos „Atnaujinkime miestą“ vadovų ir darbuotojų komandos tęstinių mokymų programą.
- 2022 m. sėkmingai įgyvendinome ADB „Gjensidige“ darbuotojų Baltijos šalyse (Lietuva, Latvija, Estija) emocinės būsenos tęstinį vertinimą. Tyrime dalyvavo virš 500 darbuotojų.
- 2022 m. atlikome Lietuvos aklųjų bibliotekos vadovų vadovavimo kompetencijų ir lyderystės stilių 360⁰ vertinimą.
- 2021 – 2022 m. sėkmingai įgyvendinome Įvaikinimo ir globos skambučių linijos konsultantų bei globos centrų visoje Lietuvoje darbuotojų informavimo ir konsultavimo paslaugų kokybės vertinimo („slapto kliento“) tyrimą. Atlikta 160 kreipimųsi.
- 2021 – 2022 m. Lietuvos geležinkelių įmonių grupės įmonių padalinių vadovams įgyvendinome tęstines ugdymo programas. Parengėme virš 20 mokymų programų. Apmokėme 45 vadovų grupes.
- 2021 – 2022 m. Nacionalinei švietimo agentūrai įgyvendinant projektą „TĘSK“ parengėme 2 pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programas ir pagal jas organizavome mokymus. Apmokėme virš 320 pedagogų.
2021 m.
- 2021 m. vykdėme grįžtamojo ryšio mokymus IKEA Purchasing Services (Lithuania) darbuotojams.
- 2021 m. atlikome VĮ Registrų centro darbuotojų įsitraukimo (organizacijos klimato) tyrimą. Tyrime dalyvavo virš 900 darbuotojų.
- 2021 m. atlikome UAB „TD Baltic“ Organizacijos klimato tyrimą Baltijos šalyse (Lietuva. Latvija, Estija). Tyrime dalyvavo virš 50 darbuotojų.
- 2021 m. parengėme skaitmeninę mokomąją priemonę CIRCKLE K darbuotojams skirtą ugdyti darbuotojų emocinį atsparumą bei gerinti sąveiką su klientais, pravedėme mokymus.
- 2021 m. įgyvendinome Organizacijos klimato tyrimą UAB „Glass LT“. Tyrime dalyvavo virš 120 darbuotojų.
- 2021 m. Nacionalinei švietimo agentūrai įgyvendinant projektą „Neformaliojo vaikų švietimo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo vertinimo, įsivertinimo tobulinimas ir plėtotė“, vykdėme Atnaujintos pretendentų į švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovus kompetencijų vertinimo metodikos išbandymą.
2020 m.
- 2020 – 2021 m. įgyvendinome tęstines ugdymo programas Lietuvos geležinkelių įmonių grupės įmonių darbuotojams. Parengėme 4 mokymų programas. Apmokėme 22 darbuotojų grupes.
- 2020 – 2021 m. įgyvendinome nacionalinį darbuotojų būsenos COVID-19 metu tyrimą.
- 2020 – 2021 m. įgyvendinome tęstinį projektą Nacionaliniame visuomenės sveikatos centre (NVSC), kurio metu buvo atliktas NVSC darbuotojų emocinės būsenos COVID-19 vertinimas bei darbuotojams suteiktos individualios psichologinės konsultacijos, vykdyti emocijų ir streso valdymo mokymai.
- 2020 m. įgyvendinome ADB „Gjensidige“ darbuotojų emocinės būsenos COVID-19 metu tyrimą Baltijos šalyse (Lietuva, Latvija, Estija). Tyrime dalyvavo 396 darbuotojai.
- 2020 m. įgyvendinome Sanofi-Aventis Lietuva, UAB darbuotojų emocinės būsenos COVID-19 metu tyrimą Baltijos šalyse (Lietuva, Latvija, Estija).
- 2020 m. įgyvendinome LR Prezidento kanceliarijos darbuotojų emocinės būsenos COVID-19 metu tyrimą.
2019 m.
- 2019 – 2020 m. Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie Susisiekimo ministerijos parengėme bendrųjų, vadybinių ir specialiųjų kompetencijų aprašą, kompetencijų profilius pareigybių grupėms ir atrankos metodiką. Apmokėme vadovus taikyti parengtus instrumentus.
- 2019 – 2020 m. įgyvendinome klientų aptarnavimo kokybės vertinimą („slapto kliento“ tyrimą) Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos. Atlikta 250 kreipimųsi.
- 2019 – 2020 m. Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijai įgyvendinant projektą „Atsako į neapykantos nusikaltimus ir neapykantą kurstančias kalbas Lietuvoje stiprinimas“, parengėme dvi mokymų programas ir vykdėme mokymus. Apmokėme 17 policijos pareigūnų, prokurorų ir teisėjų grupių.
- 2019 – 2020 m. įgyvedinome Litgrid, AB aukščiausios ir viduriniosios grandies vadovų kompetencijų 360⁰ vertinimą. Vertinime dalyvavo virš 40 vadovų.
2018 m.
- 2018 – 2021 m. sėkmingai įgyvendinome konsultavimo kokybės („slapto kliento“) tyrimą Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie LR Aplinkos ministerijos (6 etapai).
- 2018 – 2019 m. atlikome VĮ Oro navigacija Organizacijos klimato tyrimą. Tyrime dalyvavo virš 180 darbuotojų.
- 2018 – 2019 m. parengėme ir įgyvendinome tęstinę ugdymo programą VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovams.
- 2018 – 2019 m. UAB „SK Impeks Medicinos diagnostikos centras“ parengėme kvalifikacijos tobulinimo programas, skirtas klientų (pacientų) aptarnavimo tobulinimui, bei pagal jas apmokėme slaugytojus, administracijos darbuotojus.
- 2018 – 2019 m. Nacionalinei teismų administracijai įgyvendindant projektą „Visuomenės pasitikėjimo teismais stiprinimas“, parengėme Asmenų aptarnavimo teismuose standartą, atlikome „slapto kliento“ tyrimus Lietuvos teismuose, parengėme mokymų programas teismų sistemos vadovaujančias pareigas einantiems asmenims ir teisėjams bei kitiems teismų sistemos specialistams. Apmokėme 75 vadovaujančias pareigas einančius darbuotojus ir 225 specialistus.
- 2018 m. Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros užsakymu taikydami fokusuotų grupių metodą atlikome Grįžtamojo ryšio tyrimą dėl neformaliojo vaikų švietimo teikėjų veiklos kokybės išorinių vertinimų.
- 2018 – 2018 m. LR Vyriausybės kanceliarijos, Valstybės tarnybos departamento prie LR Vidaus reikalų ministerijos, Europos socialinio fondo agentūros įgyvendinamame dvynių projekte “Support to further reforms of the civil service system in Azerbaijan” dr. Edita Dereškevičiūtė vykdė mokymus Azerbaidžano valstybės tarnautojams (kartu su dr. G. Chomentausku parengė knygą “Practical Guide for Competency Based Personnel Selection and Performance Appraisal”.
2017 m.
- 2017 – 2020 m. parengėme tęstinę vadovų mokymų programą „Vadovavimo pagrindai“ Swedbank įmonių grupės vidurinės grandies vadovams. Apmokėme 130 darbuotojų.
2016 m.
- 2016 – 2017 m. Policijos departamentui prie VRM įgyvendinant projektą „Lietuvos ir Norvegijos policijos bendradarbiavimas ir gebėjimų stiprinimas kovojant su smurtu artimoje aplinkoje ir smurtu lyties pagrindu“ parengėme knygą „Smurtas artimoje aplinkoje. Atpažinimas, pagalba, prevencija“ ir mokymų programą. Apmokėme 100 policijos pareigūnų ir 100 nevyriausybinių organizacijų, bendruomenių ir kitų institucijų atstovų.
- 2016 m. Nacionalinei teismų administracijai įgyvendinant projektą „Geresnė pagalba liudytojams ir nusikaltimų aukoms teismo procese, įskaitant saugumo teismų pastatuose sustiprinimą“ parengėme knygą Lietuvos teismų savanoriams „Savanorio vadovas: kaip teikti paramą nukentėjusiesiems ir liudytojams teisme“ ir mokymų programą. Apmokėme 60 teismų savanorių.
2015 m.
- 2015 – 2017 m. parengėme ir sėkmingai įgyvendinome Erasmus+ projektą PC LAW (Police Commissioners: Leadership Aspires Wisdom). Su partneriais sukūrėme policijos vadovų kompetencijų aprašą ir unikalią, policijos vadovų atrankai specifiškai pritaikytą kompetencijų vertinimo metodiką bei parengėme inovatyvią, modernią ugdymosi technologijas ir procesus integruojančią policijos vadovų mokymų programą bei ją įgyvendinome.
- 2015 – 2016 m. kartu su partneriais – tarptautine kompanija Ernst &Young – suteikėme žmogiškųjų išteklių valdymo sistemos tobulinimo paslaugas Armėnijos Respublikos finansų ministerijai: parengėme Personalo departamento kompetencijų modelį, sukūrėme mokymosi poreikių nustatymo ir mokymo plano sudarymo metodiką bei pagal ją įvertinome vieno struktūrinio padalinio darbuotojų kompetencijas ir mokymosi poreikius, įvykdėme mokymus Armėnijos Respublikos finansų ministerijos Personalo departamento darbuotojams.
- 2015 m. išleidome knygą „Psichologinė parama aukoms ir liudytojams bei jų apsauga teismo procese“.
- 2015 m. vykdėme mokymus „Psichologinė parama aukoms ir liudytojams bei jų apsauga teismo procese“, kurių metu buvo apmokyta 600 Lietuvos teismų, Nacionalinės teismų administracijos bei nevyriausybinių organizacijų atstovų.
2014 m.
- 2014 m. – 2015 m. bendradarbiaudami su Gedeon Richter Lietuvos atstovybe parengėme unikalią „Bendravimo su pacientais“ mokymų programą skirtą gydytojų kvalifikacijai kelti. Pagal šią programą buvo apmokyta virš 100 gydytojų iš visos Lietuvos.
- 2014 m. išleidome knygą – Asmeninės karjeros valdymas. Metodinė priemonė dėstytojui. Autoriai: dr. Andrius Valickas, doc. dr. Gintaras Chomentauskas, dr. Edita Dereškevičiūtė, dr. Irena Žukauskaitė, dr. Lijana Navickienė, 2014, Vilnius.
- 2014 m. išleidome knygą – Karjeros valdymo kompetencijų ugdymo vadovas. Autoriai: dr. Andrius Valickas, doc. Gintaras Chomentauskas, dr. Edita Dereškevičiūtė, 2014, Vilnius.
- 2014 m. išleidome knygą – Valstybės tarnautojų kompetencijų modelis ir jo taikymo metodika, 2014, Vilnius.
- 2014 m. išleidome knygą – Valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų katalogas, 2014, Vilnius.
- 2014 – 2015 m. sukūrėme ir validizavome Penkių asmenybės dimensijų testą „CHP – BIG 5“.
- 2014 – 2015 m. sukūrėme ir validizavome Bendrųjų mąstymo gebėjimų testą (IQ CHP).
- 2014 – 2015 m. sukūrėme ir validizavome klausimyną, skirtą organizacijų klimatui tirti (OCQ1).
2013 m.
- 2013 – 2014 m. sėkmingai įgyvendinome Nacionalinės teismų administracijos inicijuotą projektą, kurio metu parengėme ir Nacionalinėje teismų administracijoje bei aštuoniuose Lietuvos teismuose įdiegėme klientų aptarnavimo kokybės gerinimo sistemą. Įgyvendinant projektą buvo parengtas Nacionalinės teismų administracijos klientų aptarnavimo standartą (leidinio autoriai: doc. dr. Gintaras Chomentauskas, dr. Edita Dereškevičiūtė, Justinas Burokas, 2014, Vilnius) bei Teismų klientų aptarnavimo standartas (leidinio autoriai: doc. dr. Gintaras Chomentauskas, dr. Edita Dereškevičiūtė, Justinas Burokas, 2014, Vilnius), apmokyta virš 200 Nacionalinės teismų administracijos ir Lietuvos teismų darbuotojų.
- 2013 – 2014 m. siekdami įvertinti asmenų aptarnavimo kokybę Lietuvos teismuose atlikome „slapto kliento“ tyrimus, kurių metu į skirtingus Lietuvos teismus buvo atlikta virš 160 vizitų bei skambučių.
- 2013 m. Nacionalinėje mokėjimo agentūroje įvykdėme klientų aptarnavimo ir konsultavimo mokymus. Apmokėme virš 220 darbuotojų.
- 2013 – 2014 m. vykdėme LPF SOS vaikų kaimų Lietuvoje draugijos personalo kompetencijų stiprinimo mokymus.
- 2013 m. vykdėme “Valstybės tarnautojų atrankos (egzamino žodžiu) metodika” mokymus. Apmokėme 970 darbuotojus.
- 2013 m. Nacionalinėje mokėjimo agentūroje vykdėme klientų aptarnavimo ir konsultavimo mokymus. Apmokėme 227 darbuotojus.
- 2013 m. atlikome kiekybinį tyrimą – ištyrėme pareiškėjų ir paramos gavėjų požiūrį į paslaugų teikimo kokybę Nacionalinėje mokėjimo agentūroje. Tyrimo metu buvo apklausta 1000 respondentų.
2012 m.
- 2012 m. išleidome knygą – Praktinis vadovas valstybės tarnautojų atrankos komisijoms. Leidinio autoriai: dr. Edita Dereškevičiūtė, doc. dr. Gintaras Chomentauskas, 2012, Vilnius.
- 2012 m. VšĮ „Lietuvos verslo paramos agentūrai“ ir UAB “Kardiolitai” suteikėme išorinių klientų aptarnavimo standarto kūrimo ir diegimo paslaugas.
- 2012 m. pagal sutartį/projektą „Praktinio vadovo atrankos komisijoms parengimo ir leidybos paslaugos” parengta ir išleista knyga (leidinys) „Praktinis vadovas atrankos komisijoms“, apimtis – 150 psl., tiražas – 1500 egz.
- 2012 m. Šalčininkų rajono savivaldybės administracijos darbuotojų mokymų organizavimas ir mokymai, įgyvendinant paprojektį „Šalčininkų rajono savivaldybės administracines ir viešąsias paslaugas teikiančių darbuotojų administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo gebėjimų stiprinimas“.
2011 m.
- iki 2012 m. vykdytas projektas „Ligonių kasų veiklos valdymo tobulinimas“. Viso apmokyti 86 vadovai ir darbuotojai.
- iki 2013 m. Vilniaus universiteto Karjeros centro ugdymo karjerai priemonių rinkinio studentams sukūrimas; ugdymo karjerai priemonių rinkinio aukštųjų mokyklų karjeros specialistams sukūrimas; parengtų priemonių suderinimas su Lietuvos aukštųjų mokyklų karjeros specialistais ir suinteresuotais socialiniais partneriais; kvalifikacijos kėlimo kursų organizavimas aukštųjų mokyklų specialistams ugdymo karjerai. Veiklose dalyvvavo apie 500 asmenų.
- 2011 m. sėkmingai įgyvendinome projektą, kurio metu buvo sukurta universali testavimo sistema, leidžianti kurti, publikuoti ir analizuoti įvairaus tipo apklausas bei testus. Universali testavimo sistema suteikia galimybę kurti ne tik nedidelės apimties nuomonių apklausas, bet ir atlikti sudėtingus, pavyzdžiui, vadovų 360 laipsnių įvertinimo ar organizacijų klimato tyrimus.
- 2011 m. vykdėme mokymus Druskininkų ligoninės darbuotojams medicinos, vadybos ir psichologijos srityse. ES finansuojamo projekto metu apmokyti 250 darbuotojai.
- 2011 m. apmokėme virš 70 Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikos vadovų, perteikdami finansų ir psichologijos žinias.
- 2011 m. Lietuvos verslo konsultantų asociacijai vedėme mokymus asmenybės ir bendravimo psichologijos, efektyvios komunikacijos, konfliktų sprendimo, streso valdymo temomis.
- 2011 m. vykdėme Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo valstybės tarnautojų ir darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo mokymus vadybos ir psichologijos srityse.
- 2011 m. Lietuvos Respublikos Ministro pirmininko tarnybos darbuotojams vedėme mokymus personalo valdymo, lyderystės ir finansų valdymo temomis.
2010 m.
- iki 2011 m. pagal specialiai parengtą vadovavimo, emocinio intelekto, streso bei darnios komandos formavimo programą apmokėme Akcinės bendrovės „ORLEN Lietuva“ aukščiausios ir vidurinės grandies vadovus. 2012 – 2013 m. parengta trukmės tęstinė Vadovavimo efektyvumo mokymų programa aukščiausiojo lygio ir vidurinio lygio vadovams. Apmokytas 51 vadovas.
- iki 2011 m. apmokėme 138 Centrinės projektų valdymo agentūros darbuotojus, perteikdami bendravimo ir bendradarbiavimo, klientų aptarnavimo žinias.
- iki 2011 m. sėkmingai įgyvendinome ES finansuojamą projektą, kurio metu apmokėme apie 2900 Lietuvos gydytojų, padėdami jiems tobulėti profesinėje srityje ir prisidėdami prie Lietuvos sveikatos apsaugos kokybės ir lygio gerinimo. Lietuvos gydytojai turėjo galimybę gilinti savo žinias 17 įvairių medicinos mokymų temų.
- iki 2011 m. įgyvendinome ES finansuojamą projektą, kurio metu apmokėme 260 VšĮ Joniškio ligoninės darbuotojų, perteikdami medicinos žinias.
- 2010 m. VŠĮ Radviliškio ligoninės darbuotojų administracinių gebėjimų stiprinimui buvo organizuojami mokymai įstaigos vadybos, paslaugų vadybos, informacinių technologijų ir telekomunikacijų, asmeninės kompetencijos ugdymo srityse.
- 2010 m. Sėkmingai įgyvendintas Nacionalinės SPA asociacijos projektas – sveikatinimo specialybės studentų praktikos modelio kūrimas ir tutorių mokymai, įgyvendinant projektą „Sveikatinimo srities studentų praktinių įgūdžių stiprinimas“.
- iki 2012 m. Personalo valdymo sistemos tobulinimas (kompetencijų modelio diegimas ir darbuotojų mokymai). Veiklose dalyvavo apie 600 asmenų.
- iki 2012 m. Profesinių gebėjimų tobulinimo mokymo paslaugos Europos socialinio fondo finansuojamam projektui „Lietuvos darbo biržos ir jos teritorinių darbo biržų žmogiškųjų išteklių kompetencijų tobulinimas“.
- iki 2012 m. vedėme specializuotus kursus Valstybinės mokesčių inspekcijos darbuotojams.
- iki 2012 m. patobulinome personalo valdymo sistemą LR Seimo kanceliarijoje, parengiant kompetencijų aprašo (modelio) taikymo metodiką.
- nuo 2010 m. vykdome AB Orlen Lietuva aukščiausio lygio ir vidurinės grandies vadovų mokymus.
- 2010 m. „Lazdijų rajono savivaldybės administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo gebėjimų stiprinimas” Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų subsidijų schemos „Vietinės ir regioninės valdžios bei jos institucijų administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo gebėjimų stiprinimas“.
- iki 2011 m. įgyvendinome projektą „Vidinės studijų kokybės vadybos sistemos sukūrimas ir įdiegimas Alytaus kolegijoje“.
- 2010 m. išleidome knygą – Praktikos vadovas studentams. Kineziterapeutams, ergoterapeutams ir ne tik. Autoriai: doc. dr. Gintaras Chomentauskas, dr. Edita Dereškevičiūtė, Agnė Armonaitė, Justinas Burokas, Toma Juciūtė, 2010, Vilnius.
2009 m.
- iki 2011 m. UAB „Žmogaus studijų centras“ sukūrė ir validizavo metodiką “Complete Human Profile”, kuri yra skirta įvertinti asmenybės savybes, vertinant darbuotuojų ypatybes, reikšmingas konkretaus darbo atlikimui.
- iki 2011 m. sėkmingai įgyvendinome ES finansuojamą projektą, kurio metu apmokėme 800 Centro poliklinikos darbuotojų, perteikdami medicinos, vadybos ir psichologijos žinias. Sukurta personalo veiklos valdymo sistema, kompetencijų modelis. Apie darbo kokybę spausti čia.
- iki 2011 m. vykdyto projekto metu apmokėme 300 Šeškinės poliklinikos darbuotojų, perteikdami medicinos, vadybos ir psichologijos žinias. Sukurta personalo veiklos valdymo sistema, kompetencijų modelis. Apie darbo kokybę spausti čia.
- iki 2011 m. įgyvendinome Europos socialinio fondo finansuojamo projekto “Vilsotos įmonių grupės įmonių vadovų ir darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas“ projektą.
- iki 2011 m. „Wurth Lietuva“ darbuotojams vedėme mokymus strateginio valdymo, pardavimų, bei karjeros valdymo srityse. Apie darbo kokybę spausti čia.
- iki 2011 m. sėkmingai įgyvendinome ES finansuojamus mokymus Vilniaus greitosios pagalbos universitetinės ligoninės darbuotojams, perteikdami medicinos ir psichologijos žinias.
- iki 2011 m. vykdėme ES finansuojamus mokymus “Lietuvos mėsos perdirbėjų asociacijos” darbuotojams.
- iki 2011 m. UAB „Raminora“ organizacijai sukurta personalo valdymo sistema, kuri apima strateginį planavimą (pagal BSC), įstaigos veiklos vertinimą ir veiklos valdymo sistemą. Pravesti mokymai, susiję su strateginiu planavimu ir veiklos vertinimu bei personalo valdymo sistemos įdiegimu įstaigoje.
- iki 2012 m. įgyvendintas projektas „Orivas ir Biok darbuotojų profesiniai mokymai“.
2007 m.
iki 2012 m. atlikome septynis Valstybinės mokesčių inspekcijos klientų aptarnavimo kokybės tyrimus ir parengėme ataskaitas.
Populiariausi
Jums gali būti įdomu
Žmogaus studijų centras,Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius Tel.: (8 5) 262 67 63, el.paštas: office@humanstudy.lt