PERSONALO VALDYMAS
Sisteminis personalo valdymas
Turinys
- Žmogiškųjų išteklių struktūrinių elementų valdymas
- Sisteminis personalo valdymas remiantis kompetencijų modeliu
- Personalo valdymo tikslai ir jų suderinimas su organizacijos strategija
- Darbuotojų atranka ir paieška
- Darbuotojų vertinimas, vertinimo kriterijų nustatymas, metodai, būdai ir procedūros
- Darbuotojų kompetencijų vertinimas
- Darbuotojų ugdymas ir motyvavimas
- Darbuotojų mokymosi poreikis, jo įvertinimas. Kursai ir mokymai darbuotojams, jų programų sudarymas
- LEAN principų taikymas personalo valdymo srityje
Mokymai skirti personalo vadovams, aukščiausio ir vidurinės grandies vadovams.
Mokymų trukmė – 16–24 akad. val.
Mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Metinis pokalbis
Turinys
- Metinis pokalbis ir jo reikšmė šiuolaikinėje organizacijoje. Metinio pokalbio reikšmė veiklos valdymui, užtikrinant tinkamą darbuotojų motyvavimą
- Metinio pokalbio planavimas. Veiklų ir asmeninių tikslų susiejimas su organizacijos tikslais
- Metinio pokalbio forma ir eiga
- Tinkamos atmosferos sukūrimas ir palaikymas pokalbio metu
- Dažniausios klaidos ir jų prevencija
- Konstruktyvus grįžtamasis ryšys ir jo teikimas
Mokymų trukmė – 8–24 akad. val.
Metinio pokalbio mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Darbuotojų motyvavimas ir skirtingi karjeros keliai
Turinys
- Darbuotojų vertinimas pagal E. Shein karjeros inkarų modelį (Shein career anchors)
- Skirtingų karjeros motyvų (motyvacijos) atpažinimas
- Karjera organizacijoje ir skirtingi jos keliai, atsižvelgiant į darbuotojų kompetenciją ir motyvaciją
- Skirtingos darbuotojų motyvavimo priemonės
- Pozityvi darbo vieta ir jos kūrimas
- Motyvavimo (skatinimo, nuobaudų) sistema ir jos parengimas
- Darbuotojų motyvavimas pokyčių laikotarpiu
Mokymų trukmė – 8–16 akad. val.
Mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Pozityvi atmosfera darbe
Turinys
- Darbo vietos pozityvumo, negatyvumo įvertinimas
- Teigiamos darbuotojų nuostatos ir jų formavimas
- Konstruktyvus elgesys su neigiamai nusiteikusiais darbuotojais
- Maloni darbo atmosfera: kūrimo principai, būdai ir priemonės
Mokymų trukmė – 8–16 akad. val.
Mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipedoje ir visoje Lietuvoje.
Darbuotojų atleidimas iš darbo: psichologiniai aspektai
Turinys
- Darbuotojo informavimo apie atleidimą psichologija: ką turime žinoti?
- Atleidimo pokalbis ir pasirengimas jam (plano sudarymas)
- Galimos darbuotojų reakcijos ir tinkamas reagavimas į jas
- Savo ir darbuotojų emocijų valdymas
- Jautri informacija ir organizacijos turtas: saugumo užtikrinimas
- Tipiški darbuotojų klausimai ir pareiškimai bei atsakymai į juos
Mokymų trukmė – 8–24 akad. val.
Mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Atleidimo pokalbis
Įvadas
Besikeičianti ekonomika skatina sparčiai keistis ir organizacijas. Dažnėjantys organizacijų reorganizavimo atvejai sukuria būtinybę pergrupuoti ir sumažinti žmonių išteklius, kad organizacija galėtų sėkmingai įveikti permainų laikotarpį ir užtikrintų efektyvumą.
Seminarai personalo vadovams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Karjeros planavimas ir keitimas (pagalba darbuotojui)
Turinys
- Pokyčių priėmimo psichologija
- Savęs įsivertinimas: turimi gebėjimai, pasiekimai, asmeninės savybės (IQ testas, asmenybės ir karjeros testai)
- Karjera, jos įvertinimas ir keitimas
- CV, motyvacinis laiškas, jų rengimas
- Kontaktų tinklas, jo panaudojimas darbo paieškai
- Pasiruošimas darbo pokalbiui
- Darbo paieškos veiksmų planas ir jo parengimas
Mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Organizacijos kompetencijų modelis ir jo parengimas
Kuriant kompetencijų modelį
- Parengiami pareigybių aprašai
- Pareigybės suskirstomos į „šeimas“
- Išanalizuojami organizacijos prioritetai ir vertybės
- Aptariami strateginiai tikslai
- Kartu su vadovais apibrėžiamos kompetencijos, būtinos tikslams pasiekti
- Kartu su pareigybių „šeimų“ atstovais apibrėžiamos jų kompetencijos
- Nustatomi kompetencijų lygiai
- Sudaromas kompetencijų modelis
Darbuotojų atranka organizacijoje: atrankos modelio sukūrimas
Kuriant atrankos modelį organizacijoje kartu su jos atstovais
- Nustatomi atrankos sėkmės veiksniai
- Apibrėžiami kandidatų įvertinimo kriterijai
- Nustatomi pagrindiniai klausimai kandidatų tinkamumui įvertinti
- Parengiamos praktinės užduotys
- Sukuriamas interviu gidas
Komandos formavimas (team building)
Turinys
- Veiksniai, griaunantys ir kuriantys komandą
- Efektyvios komandos modelis
- Tikslai – komandą vienijantis veiksnys. Asmeninių, organizacijos ir komandos tikslų suderinamumas
- Komunikacija komandoje. Efektyvi komunikacija, jos principai ir praktinis taikymas
- Funkcijos ir vaidmenys komandoje. Komandos vaidmenų testas (pagal M. Belbin), vaidmenų suderinamumas
- Sprendimų priėmimas komandoje. Sprendimo priėmimo komandoje psichologija
- Santykiai komandoje. Negatyvios nuostatos ir jų priešnuodžiai
- Komandos identitetas ir jo svarba užtikrinant komandos narių įsitraukimą ir motyvaciją. Identiteto kūrimo priemonės
- Komandos pavojai: kai daugiau = mažiau
- Komandos spąstai ir būdai jų išvengti
- Komandos raida, raidos etapai. Komandos veikimo ypatumai kiekviename iš etapų. Vadovavimo stiliai
Komandos formavimo mokymai (team building) organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Žmogaus studijų centro konsultantai atsakingai lydėjo mūsų įmonę vidinių pokyčių, vėliau užklupusios finansinės/ekonominės krizės metu. Tai gilūs, profesionalūs, kūrybingi ir savo darbą mylintys žmonės. Esu labai patenkinta bendru rezultatu – mokymais, atnaujintu atvirų durų dienų klientams scenarijumi, profesinių kompetencijų modeliu, įdiegta metinių pokalbių struktūra ir bendru kultūros lygio organizacijoje augimu. Bendras darbas lėmė mūsų įmonės augimą tiek finansine, tiek vertybine prasme.
Populiariausi
Jums gali būti įdomu
Žmogaus studijų centras,Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius Tel.: (8 5) 262 67 63, el.paštas: office@humanstudy.lt