PARDAVIMAI IR DERYBOS
Aktyvūs pardavimai: pardavimo psichologija ir individualizavimas
Turinys
- Vartotojų psichologija ir jos taikymas siekiant užsibrėžtų pardavimo tikslų
- Rinkos segmentavimas pagal vartotojų poreikius ir kitus ypatumus
- Klientų ir konkurentų analizė. Konkurencinio pranašumo išskyrimas
- Palankios emocinės atmosferos kūrimas tarp pardavėjo ir pirkėjo. Savo ir kliento emocijų valdymas
- Sekretorės „filtro“ įveikimas
- Susitikimo su sprendimą priimančiu asmeniu „pardavimas“
- SPIN modelis ir jo praktinis taikymas pardavimo srityje
- Kliento situacijos, poreikių, problemų išsiaiškinimas
- Pasiūlymo suformulavimas ir pateikimas klientui
- Produkto (prekės, paslaugos) pristatymas klientui ir efektyvūs atsakymai į prieštaravimus
- Teigiamo įspūdžio sudarymas susitikimo pabaigoje
- Vertės kūrimas po pardavimo
- Naujų klientų paieška pasitelkiant jau turimus verslo kontaktus
Mokymų trukmė – 8–16 akad. val.
Aktyvių pardavimų mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipedoje ir visoje Lietuvoje.
Pardavimas telefonu
Turinys
- Vidinio pasipriešinimo aktyviam pardavimui telefonu įveikimas
- Teigiamo įspūdžio kūrimo priemonės kalbant telefonu
- Tinkamas pasiruošimas pardavimo skambučiams
- Pardavimo telefonu scenarijaus paruošimas
- Sekretorės „filtro“ įveikimas
- Greitas ir tikslus kliento poreikių išsiaiškinimas
- Produkto (prekės, paslaugos) pristatymas ir atsakymas į prieštaravimus
- Neatremiamo pasiūlymo pateikimas
- Teigiamo įspūdžio sudarymas pokalbio pabaigoje
Pardavimų mokymai, pardavimų telefonų mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipedoje ir visoje Lietuvoje.
Derybos
Turinys
- Derybų menas: apie ką tai?
- Tinkamas pasiruošimas deryboms
- Reikiamos informacijos iki derybų surinkimas
- Derybų tikslai ir jų numatymas
- Derybų strategijos, tinkamos strategijos parinkimas ir keitimas pagal derybų situaciją
- Taktiniai derybų elementai, jų pasirinkimas ir naudojimas derybų metu
- Efektyvūs argumentavimo metodai
- Veiksmingas kainos pateikimas ir tinkamas nuolaidų siūlymas
- Darbas derybų komandoje
- Įtakos darymas derybų metu: derybų triukai, jų atpažinimas ir naudojimas oponentams paveikti
Mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Įtaka ir jos taikymas
Turinys
- Įtakos menas: apie ką tai?
- Įtakos darymas. Pagrindiniai principai
- Pasipriešinimo įtakai būdai ir jų praktinis taikymas
- Žmonių nuostatų supratimas ir kryptingas keitimas
- Įtakos psichologija: kognityvinis disonansas (cognitive dissonance), autoritetas, stoka ir kiti moksliškai pagrįsti įtakos darymo būdai
- Klausinėjimo algoritmai, darantys įtaką sprendimo priėmimui
- Kūno kalba, jos suvokimas ir valdymas keičiant poveikio taktiką
Įtakos mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Pardavimai viešose vietose
Turinys
- Priemonės ir būdai, padedantys išsiskirti iš minios
- Teigiamo ryšio užmezgimas
- Klausytojų dėmesio valdymas
- Tinkamas idėjų, produktų (prekių, paslaugų) pateikimas
- Poveikio veiksmai ir praktinis jų naudojimas
- Interesantų srauto valdymas
- Sudėtingos bendravimo situacijos, jų valdymas
Pardavimų mokymai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir visoje Lietuvoje.
Komercinių pasiūlymų rengimas ir derybos telefonu (raštu)
- pasirinkti tinkamą komercinio siūlymo formą;
- tinkamos laiško struktūros;
- pristatyti savo įmonę ar naujas prekes / paslaugas;
- tinkamai pateikti kainą;
- pranešti raštu apie kainos padidėjimą / nuolaidų neteikimą;
- daryti poveikį neapsisprendžiančiam klientui;
- rašyti skirtingų tipų laiškus: pirmojo kontakto, esamam klientui, lojalumo, ilgalaikiams klientams, „pamirštam“ klientui;
- derėtis telefonu ir raštu.
Pardavimų standartas ir jo kūrimas
Kuriant pardavimų standartą organizacijoje
- Sudaroma fokus (focus) grupė, išanalizuojamas pardavimo procesas jūsų organizacijoje, apibrėžiamos standarto sudedamosios dalys
- Atliekama darbuotojų stebėsena, surenkama informacija apie prekybą ir klientų pasitenkinimą
- Išnagrinėjami konkurentų panašumai ir skirtumai, sudaromas jūsų konkurencinių pranašumų sąrašas
- Raštu parengiamas pardavimų standartas
Pardavimas nėra paslaugos ar produkto įpiršimas. Tai bendravimas, kurio metu klientas supranta, kad esate jam reikalingas, arba jūs suprantate, kad esate jam nereikalingas.
Įgyjate klientą tik tada, kai jis pas jus sugrįžta.
Populiariausi
Jums gali būti įdomu
Žmogaus studijų centras,Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius Tel.: (8 5) 262 67 63, el.paštas: office@humanstudy.lt