• 0Shopping Cart
Žmogaus studijų centras
  • Mokymai
    • Vidiniai mokymai
    • Atviri mokymai
    • Kursai pedagogams
  • Tyrimai
    • Organizacijų tyrimai
    • Slapto kliento tyrimas
    • Rinkos tyrimai
    • Asmenų tyrimai
    • Kiti tyrimai
  • Atrankos
  • Konsultavimas
  • Konferencijų centras
  • ES parama
  • Paslaugos
  • Apie mus
    • Mūsų darbai
    • Konsultantai
    • Karjera
    • Kontaktai
  • Menu Menu

Klientų aptarnavimo mokymai: „Kaip paversti piktą klientą lojaliu?“

Tikslas

Klientų aptarnavimas, tai ne tik malonus pasisveikinimas ar šypsena, tai sudėtingas procesas, kurio metu siekiame sukurti unikalų kliento patyrimą, leidžianti klientui besąlygiškai pasitikėti organizacija ir rekomenduoti ją kitiems.

Kaip tai padaryti, kai tavo klientas – piktas, įtūžęs ir nepatenkintas? Dažnu atveju, tokių klientų vengiama, besąlygiškai atsiprašinėjama, naudojamos kitos neefektyvios strateggijos, kurios tik dar labiau didina konflktą ir klientų nepasitenkinimą.

Šių mokymų pagrindinis tikslas – suteikti dalyviams sisteminių žinių ir praktinių įgūdžių leidžiančių kurti tinkamą klientų patyrimą aptarnavimo procese bei efektyviai konkfliktines bei kitas sudėtingas aptarnavimo situacijas.

Pagrindinės mokymų temos

Klientų aptarnavimas ir patyrimo kūrimas

Klientų aptarnavimo svarba organizacijai ir darbuotojui

Gero klientų aptarnavimo kriterijai

Sudėtingų klientų aptarnavimas: iššūkiai ir galimybės

Emocinio santykio su klientų formavimas (OK-OK modelis)

Pozityvaus ir pagarbaus santykio kūrimas

Pozityvaus ir pagarbaus santykio išlaikymas esant puolimo situacijoms

Konfliktinių situacijų valdymas

Konfliktnių situacijų valdymo modelis (ŽSC)

Kraštutinių emocijų suvaldymas. Savo emocijų valdymas (technikos). Kito emocijų valdymas: didžiosios klaidos ir būdai jų išvengti

Kliento poreikių supratimas ir sprendimo radimas

Kitos sudėtingos aptarnavimo situacijų ir jų valdymas

Nepagrįstų klientų reikalavimų valdymas

Darbuotojo elgesys suklydus

Bendravimas su neadekvačiais klientais

80 proc. mokymų turinio sudaro praktinės užduotys

Lektorius

Justinas Burokas – psichologas, Žmogaus studijų centro partneris, konsultantas – ekspertas. Turi daugiau nei 15 metų mokymų vedimo ir organizacijų konsultavimo patirties. Nuolat vadovauja klientų aptarnavimo kokybės tyrimams, rengia ir diegia klientų aptarnavimo standartus, klientų aptarnavimo kokybės sistemas viešojo ir privataus sektoriaus organizacijose. Yra šių knygų bendraautorius: „Asmenų aptarnavimo teismuose standartas“ (2015), „Teismų klientų aptarnavimo standartas“ (2014), „Nacionalinės teismų administracijos klientų aptarnavimo standartas“ (2014).

Kaina, vieta ir laikas


Kaina: 230 EUR/dalyviui (iš vienos organizacijos registruojantis 3 ir daugiau asmenų – taikomos nuolaidos).


Trukmė: 8 akad. val. 


Mokymų data, vieta: Mokymai vyksta Žmogaus studijų centre (adr. Trakų g. 8, 2A korp., Vilnius). Šiuo metu visus grupės užpildytos. Planuojama naujų mokymų data – 2024 m. I-II pusmetis (daugiau informacijos  ir registracija į mokymus office@humanstudy.lt).


UŽSAKYTI

    Žmogaus studijų centras,Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius  Tel.: +370 5 262 67 63, el.paštas: office@humanstudy.lt

    Žemėlapis

    Parašykite

       

      Žmogaus studijų centras

      © Copyright www.humanstudy.lt - Enfold Theme by Kriesi
      Streso klinikaVadovo gidas. Baziniai sėkmės principai
      Scroll to top